Ei pärjätty näilläkään virityksillä...
Lauantai meni muuten vallan mainiosti, ellei itse kisaa lasketa...
Pakoputkea muuteltiin vielä perjantai-illalla mutta ärsyttävät resonanssit jatkuvat edelleen, lisäksi ne tuntuvat muuttuvan joka kerta kun auto on välillä jäähtynyt... Perjantaina purkhasoin myös pykälää uudemman korollan etujarrusatulat.
Jäähdytys toimii hyvin, mutta alavesiletkun tuningsupistin on vähän väärää kokoa ja hikoilee, pitää muuttaa lähiaikoina.
Lauantaina ennen kisaa hain Ipeltä uudet fedimat alle, ja ainakin kuski tykkäsi, pitoa piisaa. Ihan hyvät ajaa maantielläkin, ainoa haitta on pieni vonkuna mitä renkaat pitävät.
Samalta suunnalta hain myös vähän käytetyn paineasetelman ja kytkinlevyn erittäin kohtuulliseen hintaan, paikallaan oleva tarraa sen verta ylhäältä että joutunee jossain vaiheessa vaihtamaan.
Kisassa sitten jo ekalla montulla auto sammui yhtäkkiä täydestä vauhdista. Syyn arvasin jo ennen kuin autosta loppui vauhti. Koneen asentoanturi oli päässyt osumaan pulttiin joita anturi laskee, ja anturin teline oli mennyt irtipoikki. Ei siinä muuta kuin autoa vähän ylös ja pyöräkaivon kautta ronkkimaan. Vääntelin uuden tukevamman telineen reikänauhasta ja matka jatkui. Aikaa meni parisenkymmentä minuuttia, lisäksi jakso meni muutenkin aivan päin seiniä niin tuloksena yli 2000 at-pistettä ja puuttuvia n kappaletta.
Loppukisa meni tuon remontin takia vähän sinnepäin suunnistaen ja tähän kisaanhan se ei sitten pätkääkään sopinut joten puuttuvia ns. riittävästi. Lisäksi kompun toimintaa pitää tarkistaa, mittis näytti ihan hehtaarilla olevia lukemia, mutta taas tuli AT-asemilta ennakkoa siihen malliin että alkaa ottamaan pattiin.

Kalpalinnassa ajatin yhteen väärään väliin, tuloksena ensin kiinnijääminen missä meni tosin vain pari minuuttia ja sen jälkeen poispääsy paikasta oli niin tiukka että se ainoa suunnilleen suora ovi ei ole enää suora... Samasta paikasta näytti tosin joku muukin ajaneen, toivottavasti pienemmällä autolla... Paikoitellen kolisi runsaastikin auton alla, mutta ei ainakaan mitään oireita ole ilmennyt. Vetonivelten kumit pitää tarkistaa, AS-puistossa pyöri hetken joku keppi jossakin välissä kun kuului sellaista naputusta.
Nyt on osahankintoja tehty siinä määrin että pitää keskittyä asentamiseen. Ennen PP-ajoa pitää saada ainakin pakoputki ja syylärin putkitukset kuntoon, tehtyä asentoanturille kunnon teline ja ruiskun valmisteluja tehtyä.
-Ville