Teamin eka subaru alkoi osoittamaan lahoamisen merkkejä joten autosta päätettiin päästellä kaikki mikä vain irtoaa varaosiksi ja hommata parempikuntoinen sitten ajo-autoksi:
Tässä eka:

Moottori ja vaihteistopaketti irtoaa todella kivuttomasti:


Ja tässä uusi "kohde";auton maalipinta oli hiukka hilseillyt koska talvisäilytyksessä ex-omistajalla oli kevytpressu jäätynyt kiinni autoon ja repäisy pois poisti lakan pinnasta:


Hitsattavaa autosta löytyi todella runsaasti sittenkin

Takakaaret työnalla:


Hitsauksen ja pohjamaalausten jälkeen auto massattiin ja suojattiin aineita säästelemättä,mm.kotelosuoja-ainetta taisi mennä 5 litraa.

Pintaväriksi tuli tylysti työkonemaali hinta/kestävyys-kriteerien ansiosta ja ei tuo nyt niin paha ole:
M(p)aaliin menossa:

Maalattuna ja kasausta:



Kommunikaatio on tärkeää:

Auto on vielä kesken sillä tekniikkaan paneutuminen on nyt käsillä,sytytys saatiin kohdalleen mutta pahemmalle näytti öljykorkin alla,ruostetta.Öljynvaihdon yhteydessä on tarkoitus kokeilla jotain engine flush-tuotetta ja katsoa onko siitä hyötyä,lisäksi laturi on onneton,onneksi tilaa ympäriltä löytyy.Jos ketä kiinnostaa niin voin päivitellä tilannetta huoltojen osalta tänne näin "projektikertomuksen" lailla.