Autokin toimi kerrankin ilman minkäänlaisia nikotteluja, vaikka koeajot jäivät melko vähäiseksi. Kisan tulokset eivät kylläkään tyydyttäneet omien tumpelointien takia.
Kisat itsessään olivat todella hienoja, kiitos siitä.
Kaikennäköistä ihmeellistä kyllä tapahtuu, kisan jälkeen havaittiin tällainen lisälaite:

Miehistöstä kumpikaan ei tätä tähän asettanut, joten joko joku kilpakumppaneista on tehnyt tauolla jäynän tai sitten tuo on tosiaan saatu tuonne ajamalla. Aikamoinen suoritus kyllä, koska pakoputken pää sojottaa huomattavasti yläviistoon.
Lauantaina jossain vaiheessa töraytettiin oikea etukulma puuhun sillä seurauksella että parkkivalo lensi taas mettään ja vilkunlasi meni rikki.
Laitoin jo tojofoorumille ostoilmon näistä, tuntuvat olevan kulutustavaraa. Edellinen parkki samasta nurkasta poistui maastoon alkutalvesta Raumalla.
Pensasysteemi oli tiiviimpi, mutta edelleen autossa tuppaa leijaamaan kevyt bensankatku jos auto seisoo vaikka yön yli ikkunat ja ovet kiinni. Pitää edelleen tutkia, lisäksi pitäisi jonkinlainen anturisysteemi saada tankkiin. Antaisi edes vähän luottamusta siihen että bensa ei ainakaan lopu kesken.
Moottorissa ei kummoista muutosta tuntunut vaikka puristussuhde selvästi matalampi onkin. Jostain pitäisi löytyä joku viisasten kivi millä koneeseen saisi sellaiset säädöt että se edes suunnilleen vastaisi orkkiskuntoaan. Se kun riittäisi tehojen puolesta mainiosti.
Suurimmat efortit jatkossa kohdistuvat sisustaan, pitää kehitellä kunnon paikat kaikille mukana kulkeville romuille, nykyinen systeemi vähentää takanäkyvyyttä ja muutenkin romujen kiinnitys ei ole niin tukeva kuin olisi suotavaa.
Penkkien suhteen on myös aktiviteetteja suunnitteilla, nykyiset ovat niin surkeat että jotain on pakko tehdä.
-Ville