Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Onko kellään muulla käynyt ikinä niin, että Justyn kannentiivisteestä on hävinnyt pieni pala kahden sylinterin väliltä? Tämän seurauksena molemmat sylinterit on tietysti pelistä pois.
Meidän Justy-uran aikana (~8 vuotta) tämä on tapahtunut kahdesti ja eri moottoreissa. Viimeisin rikkoutuminen tapahtui pari päivää sitten, mutta onneksi tämä tapahtui ns siviiliajossa, eikä edellisessä tai tulevassa SM-kisassa.
Onkohan tämä joku Justyn tyyppivika vai vaan kummallista tuuria?
Outo juttu Justyn kannentiivisteessä
Moderators: Moderaattori, Moderaattorit
-
- Posts: 72
- Joined: Tue May 15, 2007 1:55 pm
- Location: Ylöjärvi
-
- Posts: 72
- Joined: Tue May 15, 2007 1:55 pm
- Location: Ylöjärvi
Kansipahvi
Kansi on ollut oikaistu ja suora. Lohkosta on vähän paha sanoa, mutta silmämääräisesti ja suorakulmalla mittailen se on ollut ok. Sytytys on oikeassa kohdassa. Kansipahvit ovat olleet jotain motonet laatua. Moottori ei ole päässyt keittämään. Seoksista on paha sanoa, kun on elektroninen kaasutin joka ilmeisesti itse säätelee itseään. Lambda arvon perusteella seos on ehkä vähän laihan puolella. Isoin epäilys liittyy noihin motonetin kansipahviin, joten nyt kone on sitten kasattu originaalilla subaru-tiivisteellä. Katsotaan kauanko kestää. Tosin epäilen, että koneeseen tulee laakerivika ennen seuraavaa kansiongelmaa Tämmöistä se on....
-
- Posts: 72
- Joined: Tue May 15, 2007 1:55 pm
- Location: Ylöjärvi
pultit
kannenpultit on ihan momenttiin kiristettävät. Subaruhuollosta (sorsa) vahvistettiin, että pultteja ei tarvitse vaihtaa. Jälkikiristyskin on tehty. Pitääkin muistaa nyt kiristää kun tuli puheeksi...