Onkohan nämä Justyn takalaakerit prässättyä mallia, eli onko napa pakko saada käteen? On nimittäin poikittaistukivarren kumihelat istahtaneet _todella_ lujasti pultteihin ja kaasuvehkeitä en omista. Jos omistaisin, joutuisin joka tapauksessa etsimään ko. toimenpiteen jälkeen vastaavat puslat jostain.. Vinkkejä?
Takavetarin sain jo kikkailtua pois navan ja perän välistä, mutta vaikuttavat laakeritkin olevan navassa suht tukevasti..
-J. Rinta-
takapyöränlaakerit, Subaru Justy
Moderators: Moderaattori, Moderaattorit
laakerit
Kyllä pitäis lähteä reilulla naputtelulla irti. Koputtelet ympäri laakeria tasaisesti. Isonna lekaa jos ei muu auta. Itse irroitin paineilma täryyttimellä. Muista kuitenkin irroittaa sisäpuolen laakerin sisäänpäin ja ulkopuolen ulospäin ettei mene keskellä oleva kooli pas***si.
Jahas, ja taas kerran suurkiitokset neuvoista JMTP:lle.. Kyllähän se laakerin vaihto onnistui alatukivartta irrottamatta, piti vaan saada uskonvahvistusta
Sinänsä hienoa että tarkemman tutkimisen jälkeen toinenkin takapyöränlaakeri osoittautui väljäksi, mutta josko sen vaihtaminen menisi jo vanhalla rutiinilla.
Ps. Pitkämön pyöritykseen 2 vkoa, autosta puuttuu valot, st-pilot, sisusta, takalaakeri, leima --> ei mitään kiirettä
Sinänsä hienoa että tarkemman tutkimisen jälkeen toinenkin takapyöränlaakeri osoittautui väljäksi, mutta josko sen vaihtaminen menisi jo vanhalla rutiinilla.
Ps. Pitkämön pyöritykseen 2 vkoa, autosta puuttuu valot, st-pilot, sisusta, takalaakeri, leima --> ei mitään kiirettä