Toinen CUP-sarjan osakilpailu järjestetään 17.8 FoSUA:n järjestämänä tarkkana mutta vauhdikkaana kilpailuna.
Rantasipin uupuminen kisajärjestelyistä vapautti ratamestarit uusvanhojen kisamaastojen kimppuun. Sateessa ja paisteessa karttoja on väännetty ja käännetty jo hyvänaikaa maastoon sopiviksi. Runsas osallistujamäärä on siis suotavaa AS-haasteiden kimppuun.
Ilmoittautuminen on nyt avattu!
Ja muistutukseksi; VaToSUA järjestää seuraavana päivänä kansallisen kisan, harkkari mukaanlukien, joten AS:sää tarjolla samana viikonloppuna reilulla kädellä.
Tervetuloa!
T: Ratametsurit
3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
Moderators: Moderaattori, Moderaattorit
Re: 3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
Lähtöluettelo lisätietoineen nyt KITIssä.
Re: 3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
Heinämiehen tulokset löytyvät KITIstä.
-
- Posts: 60
- Joined: Wed Dec 13, 2006 1:24 pm
Re: 3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
Kiitokset järjestäjille loistavasta iltapuhteesta. Juniori pääsi vetelemään golffilla nuoruuden innolla.
-
- Posts: 251
- Joined: Mon Sep 25, 2006 10:50 pm
- Location: jyväskylä
Re: 3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
jonkinlainen kirous vaivaa meidän osallistumista heinämiehiin. ekalla kerralla päästiin melkein forssaan, nyt päästiin kotoa 30km. vaihdelaatikko päästää jännän äänen kun jotain irtoaa sen sisältä satasen vauhdissa onneksi ei tehnyt tuota tanskassa no rivistä "uusi" laatikko alle ja toivotaan että se kestää loppuvuoden kisat.
Re: 3. Heinämiehen Lenkki 17.8 CUP
Kisat takana, kyltit pois maastosta ja kisahuuma hiljentynyt.
Reitti oli paikoin jo urilla ja pehmeitäkin paikkoja ilmaantui reitille, mutta mitään ylitsepääsemätöntä ei ollut. Ensimmäisen ja viimeisen kuopan pehmeät paikat pystyi myös neuvokkaasti kiertämään, jos niin tahtoi.
Metsäoppilaitoksen JAT:in jälkeen kovin monelle oli tullut tarve hakea ulosmenouraa oikean tien vasemmalta puolelta. Kiitos kun raivasitte uran ratamestareille jo valmiiksi seuraavaa? kertaa varten.
Pahimmat ja niinollen hukatuimmat reitit olivatkin sitten MA ja CUP luokilla tuo 33 ja 18. 33 oli näppärä ja tarkka paikka monttuun pudotuksen jälkeen. Mitta on hyvä apuväline...
18 taas oli lentokenttäsuoran päässä viimeinen kyltti ennen JAT:ia. Kiire taisi monella olla JAT:ille kun jäi metsälinjan ylitys tekemättä ja 18 jäi kortista uupumaan.
AT pisteitä tuli tasaisesti joka parille ja kylttien uupumiset sekoittivat pakkaa lisäksi kivasti.
C-luokalla oli muutamia puuttuvia kylttejä, mutta kokonaisuudessaan kilpiä löytyi hyvin ja AT pisteitäkin hieman kertyi.
Pohdimme porukalla, että eroja kilpailijoiden välillä saadaan lyhyemmässäkin kisassa, varsikin kun siirtymät olivat suht vähäiset. Miksi tehdä 6h kestävä uuvuttava ja rankka kisa kun lyhyemmälläkin rypistyksellä ainakin suurin osa on tyytyväisiä?
KITI:iin on nyt lisätty taulukko puuttuvista kylteistä. C-luokan taulukko eri 'välilehdellä'.
Kiitos kaikille kekkereihin osallistuneille!
T:Joni, Team HaAS
Kilpailun ratamestari/sihteeri/nolla-auton kuljettaja/purkuauton kuljettaja
Reitti oli paikoin jo urilla ja pehmeitäkin paikkoja ilmaantui reitille, mutta mitään ylitsepääsemätöntä ei ollut. Ensimmäisen ja viimeisen kuopan pehmeät paikat pystyi myös neuvokkaasti kiertämään, jos niin tahtoi.
Metsäoppilaitoksen JAT:in jälkeen kovin monelle oli tullut tarve hakea ulosmenouraa oikean tien vasemmalta puolelta. Kiitos kun raivasitte uran ratamestareille jo valmiiksi seuraavaa? kertaa varten.
Pahimmat ja niinollen hukatuimmat reitit olivatkin sitten MA ja CUP luokilla tuo 33 ja 18. 33 oli näppärä ja tarkka paikka monttuun pudotuksen jälkeen. Mitta on hyvä apuväline...
18 taas oli lentokenttäsuoran päässä viimeinen kyltti ennen JAT:ia. Kiire taisi monella olla JAT:ille kun jäi metsälinjan ylitys tekemättä ja 18 jäi kortista uupumaan.
AT pisteitä tuli tasaisesti joka parille ja kylttien uupumiset sekoittivat pakkaa lisäksi kivasti.
C-luokalla oli muutamia puuttuvia kylttejä, mutta kokonaisuudessaan kilpiä löytyi hyvin ja AT pisteitäkin hieman kertyi.
Pohdimme porukalla, että eroja kilpailijoiden välillä saadaan lyhyemmässäkin kisassa, varsikin kun siirtymät olivat suht vähäiset. Miksi tehdä 6h kestävä uuvuttava ja rankka kisa kun lyhyemmälläkin rypistyksellä ainakin suurin osa on tyytyväisiä?
KITI:iin on nyt lisätty taulukko puuttuvista kylteistä. C-luokan taulukko eri 'välilehdellä'.
Kiitos kaikille kekkereihin osallistuneille!
T:Joni, Team HaAS
Kilpailun ratamestari/sihteeri/nolla-auton kuljettaja/purkuauton kuljettaja