Hellelenkille mahtuu vielä

Ennakkotietoa kilpailuista, tuloslinkkejä ja kisojen jälkipuintia.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Post Reply
Leena
Posts: 33
Joined: Thu Dec 21, 2006 9:33 am
Location: Päijät-Häme

Hellelenkille mahtuu vielä

Post by Leena »

Hellelenkin ilmoittautuminen päättyy tämän viikon sunnuntaina klo 18.00. Mukaan mahtuu vielä. Kilpailukeskuksena toimiva hotelli Kumpeli on tehnyt kilpailijolle majoitustarjouksen (ks. lisää www.teoriakoe.net/helle09 ja www.kumpeli.fi). Kilpailupäivänä hotellilla on tarjolla kotiruokalounasta. Kilpailukeskuksen läheisyydessä sijaitsee myös Camping Heinäsaari, josta voitte tiedustella mm. aittoja ja 3-6 hengen mökkejä (www.heinasaari.com).

Reitti on valmis ja osin mitattu. Tuomariston puheejohtaja (lue "valvoja") kävi jo 3.8. ja reittitarkkailija saa tänään lopulliset paperit selailtavaksi. Kilpailun vaativuudesta minun lienee turha sanoa mitään, kun itse olen niin surkea kartturi, mutta tulkaa itse arvioimaan. Kikkailua ei ainakaan ole harrastettu. Ja maastot kelpaa hyvin rankkasateellakin. Jälleen kerran täytyy kiitellä loistavasti suhtautuneita maanomistajia; n. 40 lupaa olen kysynyt ja yksikään ei ole kieltäytynyt!
Ari
Posts: 185
Joined: Mon Sep 25, 2006 8:10 pm
Location: Kokemäki

Näin viimeksi....

Post by Ari »

Leenan edellinen NEZ-ratamestarointi ajettiin samalla paikkakunnalla vuonna 2005 (Syyskoukerot). Tuolloin kilpailu äänestettiin AS.netin lukijoiden toimesta vuoden kilpailuksi.

Tämä kannattanee muistaa, jos vielä on harkinnassa kannattaako Heinolaan lähteä.

Kts. http://www.autosuunnistus.net/kisainfo/ ... _2005.html
Post Reply