Mahdoitko ajaa keskellä väylää olevan sähköpylvään oikealta puolelta, josta viiva (ks. muoto ja edessä oleva rakennus) vie? Jos sieltä taitoit, kilven oli tarkoitus paistaa selvästi. TARK-ASin sijainnilla yritettiin vielä korostaa aseman rehellisyyttä, koska nyt tark- ja numerokilpi olivat hyvin lähelle samassa tasossa.
Mahdoitko ajaa keskellä väylää olevan sähköpylvään oikealta puolelta, josta viiva (ks. muoto ja edessä oleva rakennus) vie? Jos sieltä taitoit, kilven oli tarkoitus paistaa selvästi. TARK-ASin sijainnilla yritettiin vielä korostaa aseman rehellisyyttä, koska nyt tark- ja numerokilpi olivat hyvin lähelle samassa tasossa.
Kiitos ja anteeksi.
En ole ollenkaan varma mistä siihen AT:lle ajoin. Kisamakkara siinteli jo siinä vaiheessa sen verran ajatuksissa, että on sitä saatettu oikaistakin, mutta läpi siitä kyltistä ainakin ajettiin. Tosin jos on väärää linjaa tultu, niin se ehkä hieman selittää näkemättä jäämistä. Silti en vieläkään oivalla miksi se kyltti siinä oli, koska kyltistä on kuitenkin ajaneet kaikki läpi jotka AT:n ovat ottaneet, joiltakin se on jäänyt huomaamatta, joiltakin ei, mutta kyltin poisjäämisen syy on joka tapauksessa se, että kylttiä ei ole huomattu.
Koomisinta asiassa oli ehkä se, että juuri ennen AT:tä huomasin kyllä Tark-AS:n ja totesin kartturille että "mitäs helv**tiä tähän AT:lle on tark-as laitettu?" Pitää ehkä painaa nyt mieleen, että YLEENSÄ tark-as:n kaverina on se numerokyltti...