Pekka Virtasen toimitsijakielto ja lajiryhmästä erottaminen

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Åke
Posts: 502
Joined: Tue Sep 26, 2006 6:54 am
Location: Riihimäki

Post by Åke »

Timo wrote:Tätä aihetta käsiteltiin tänään jopa Hesarin urheilusivuilla otsikolla "Miksi AKK rankaisee mielipiteestä?".
Olisko kellään tuota hesarin juttua tallessa, kiinnostais lukea se itsekin. Että tietää pitääkö laittaa lisää hamekangasta tilaukseen...
Leena
Posts: 33
Joined: Thu Dec 21, 2006 9:33 am
Location: Päijät-Häme

Sedistä, tädeistä, ämmistä ja hamekankaista

Post by Leena »

Kiitos vaan...

...Heikki onnitteluista ja Åke maan pinnalle pudottamisesta! Olen siirtynyt siihen nk. "hissiluokkaan", joka ilmeisesti maailman tappiin saakka seilaa M ja A-luokan välillä, kun ei kuitenkaan ymmärrä lopettaa harrastamista. Tiedän, että minulla on kohtalotovereita. Heistä jotkut ovat nousseet M-luokkaan jo toistakymmentä kertaa... Ja tosiasiassa ilman Pätkää minä tuskin olisin noussut nytkään. Kovin paljon parempaa kuljettajaa on vaikea löytää. Ja siksihän minä en uskalla lopettaa tai pitää välivuotta; kuskihan löytäisi heti paremman kartturin.

Heikille vastaukseksi; 3 kertaa olen M-luokkaan noussut, joista kerran SM-sijoituksen perusteella. Silloin kun minä vielä ihmettelin, mitä eroa on AT:lla ja JAT:lla tai metalliromun ja kaivon karttamerkillä, M-luokassa kilpaili tai oli kilpaillut naisia enemmänkin. Ainakin Solja Salmisen nimi tulee mieleen. Ja viimeisimpänä sinne on yltänyt Immosen Heli, joka ihan omilla saavutuksillaan on jopa onnistunut pysymään M-luokassa! Minun täytyy lainata kuljettajaa aina muutaman kerran jollekin paremmalle kartturille, että edes hän saisi M-luokassa pisteet täyteen.

Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin sitä mieltä, että tässä lajissa ei ole merkitystä sillä onko täti vai setä. Ylipäätään on aika vähän asioita, joissa sillä on todella merkitystä. Joten itse puolestani onnittelen kaikkia luokkanousun tänä vuonna saavuttaneita sekä kaikkia, jotka ovat joskus onnistuneet nousemaan M-luokkaan edes kerran lajin historiassa!

Ja vielä pieni irvistys niille kukkakuoseja hankkimaan lähteville. Minun mielestäni sanonta hamekankaan hankkimisesta on aikansa elänyt ja oikeastaan alunperinkin hyvin huono vertaus. Ihmisen arvo on hänen ihmisyydessään ja konstailemattomuudessaan!

t: Leena
Heikki
Posts: 55
Joined: Tue Sep 26, 2006 5:07 pm
Location: Pieksämäki

Post by Heikki »

Kiitokset Leenalle.Lisänä mainitsen,että en ole koskaan aliarvostanut naisia tälläkään saralla,sen takiahan niissä muutamissa kilpailuissa joihin olin tekijän ominaisuudessa syypää,ei koskaan ollut D-luokkaa vaikka silloin se oli vielä tapana.Lisäksi nöyryyttä on lisännyt tieto,että paremmilleni ole aina hävinnyt.

Tuolla työelämässä,konepajateollisuudessa,työskentelen joidenkin naispuolisten kollegoiden rinnalla.Arvostan heidät erittäin korkealle ihmisinä ja ammattilaisina.

Hiukan urpohan olin tuossa onnittelutilantteessa,minä kun en ole kenenkään kilpailuhistorioita juurikaan seuraillut.Lisäksi useamman vuoden musta aukko harrastuksesta sivussa olleena (monesti lopettaneena) kiusaa.

Kaikesta huolimatta kaikille autosuunnistajille ja lajista kiinnostuneille sukupuoleen ja luokitukseen katsomatta Joulurauhaa.Älkää syökö itseänne kipeiksi! :lol:
Ei oo heleppoo....
Post Reply