Ideaalinen AS-maasto?

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Post Reply
juhei
Posts: 171
Joined: Thu Sep 28, 2006 6:39 am
Location: Syke

Ideaalinen AS-maasto?

Post by juhei »

Maailma autosuunnistajan silmin. Tuonne kun saisi luvan. Amerikassa, jossa kaikki on suurta, myös AS-maastot vetävät vertojaan. Olisiko kellään innostusta lähteä tekemään reittiä? :wink:

Näen jo sieluni silmin tilanteita kabiinissa:
"53. hävittäjän jälkeen vasenta - tai en mä oo ihan varma, onko kaikki tähän merkattu"
"Aja kohti lentokonetta"
"Aja tuosta koneiden välistä"
"Otatko kuule siihen B-52:n kiinni, jonka luona oltiin 30min sitten, niin tiedän, missä ollaan."
Keke
Posts: 19
Joined: Mon Mar 26, 2007 9:46 pm
Location: Oulu

Post by Keke »

Minä olen kylläkin ihastunut paljon lähempänä olevaan maastoon. Kuka on se rohkea ratamestari joka luvittaa Alakurtin sotilaskentän ympärillä olevat urastot? Kuvista päätellen "CCCP:n sotavoimatkin" etsivät eksyneitä vielä kaksi viikkoa kisan jälkeen!!

Ok, jos kone spottareilla halutaan huvia, niin voihan tuolta löytyä pari hind:iä ja muutama muu "lätkätin".

Keke

PS. tosta jenkkilästä tuli mieleen kuvitteellinen pätkä auton sisäisestä kielenkäytöstä: "ota kiinni tohon C-130B:n, ja sitten sen keulan edestä ajat kohti tota F-14C:ä kohti. Senjälkeen aja to F-16E:n rovin vasemmalta puolelta ... älä ny viitti, tuohan on selvä G malli..." :D :D
Elämme autoilun Biafrassa, joten kiittäkäämme siitä valtionvarainministeriötä...
eero
Posts: 396
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:18 pm
Location: Vaskio
Contact:

Post by eero »

Image

=) , kelejä ootellessa

-e-
poutsi
Posts: 70
Joined: Mon Sep 25, 2006 11:04 pm
Location: Kurikka
Contact:

Post by poutsi »

Ähm... nyt tais kyllä jäädä Eerolta ehtoopilleri ottamatta? :roll:
eero
Posts: 396
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:18 pm
Location: Vaskio
Contact:

Post by eero »

Ähm... nyt tais kyllä jäädä Eerolta ehtoopilleri ottamatta? Rolling Eyes
Buhahaha, joo ei. Tarviihan teitin henkisen vireyden ylläpitämiseksi jotakin keksiä kun kerran ajamaan ei päästä.
Post Reply