Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Post Reply
Timo
Posts: 108
Joined: Tue Sep 26, 2006 8:41 am
Location: Espoo

Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by Timo »

Katsokaa ensi lauantaina MotorSport TV2 klo 13.55.
Volvo242
Posts: 168
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:29 pm
Location: Loppi

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by Volvo242 »

Ai se on tollanen laji :shock:

mm
Subaru Leone RX 4WD -85
jps
Posts: 26
Joined: Sun Nov 05, 2006 4:41 pm
Location: loimaa

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by jps »

Oon niin myyty, oikeen hieno pätkä! Näinhän se kisoissakin menee, kuskilla haukan katse niin antaa mennä vaan :lol:
Peukutan kaikille tekijöille!
Jarkko Minni
Posts: 243
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:20 pm
Location: Panttila

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by Jarkko Minni »

Missä tuollaista lajia pääsis kokeilemaan :shock:

Mä oon kokeilu vasta sitä versiota, jossa nysvätään pienissä pusikoissa ykkösellä ja pakilla satasen japsilla.
Idioottien kanssa ei voi väitellä, koska silloin joudut alentumaan heidän tasolleen ja silloin he voittavat kokemuksellaan...

Monenlaisia kuvia enimmäkseen autoihin ja moottoriurheiluun liittyen: http://jimin.galleria.fi/kuvat/
okulaari
Posts: 129
Joined: Sun Oct 16, 2011 9:28 pm

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by okulaari »

Hyvin totuuden mukainen kuvaus "halvimmasta" autourheilulajista johon tarvitaan vain auto, sille kuljettaja ja kuljettajalle kartturi.
Kyllähän tuollainen kuski osaa joka puskaan vaikka kartturin luku vastaisi viittomakielisiä uutisia radiossa. Tai sitten kartturi vain häkeltyi kun sai elämänsä kyydit ja meni sanattomaksi :lol:
Tuota en muuten ole tiennytkään että mallirivin saa jo lähdössä.. Pitää ensi kerralla pyytää niin ei tarvi joka puskaa koluta.
Timo
Posts: 108
Joined: Tue Sep 26, 2006 8:41 am
Location: Espoo

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by Timo »

Tässä linkki YLE Areenaan niille jotka missasivat lähetyksen: http://areena.yle.fi/tv/2277769
anssi
Posts: 124
Joined: Tue Sep 26, 2006 10:23 am
Location: Hausjärvi

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by anssi »

Pitkään aikaan jotain positiivista ja vauhdikastakin mielikuvaa lajistamme telkassa, hyvä näin! Pienistä yksityiskohdista ei kannata vaivaantua, ellei itse pysty tai ole siinä asemassa että voi panna paremmaksi. Ei formuloitakaan mainosteta jonku Maryssian tarpomisella jne. vaikka se oleellisesti kai siihenkin lajiin kuuluu. Sitä realistisempaa kuvaa autosuunnistuksesta esiteltiin joku vuosi sitten katastrofaalisesti Puskuri-ohjelman (tollojen) toimesta ja siihen verrattuna tämä pätkä oli ihan eri planeetalta. Kuka potentiaalinen lajiin tutustuja lienee aikoinaan tullut harkkariin jos lie nähnyt sen Puskurin murhenäytelmän...

Tuon Yle Areenan linkin voisi laittaa pääsivulle joksikin aikaa?
Volvo242
Posts: 168
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:29 pm
Location: Loppi

Re: Autosuunnistusta TV:ssä la 8.11.

Post by Volvo242 »

Mitäköhän kameroita tuolla Laihian pusikoissa ja ekalla jaksolla mahtoi olla??
Subaru Leone RX 4WD -85
Post Reply