Luokanvaihto

Keskustelua, kommentointia ja pohdintaa säännöistä, niiden tulkinnoista ja parannusehdotuksista.

Valvojat: Moderaattori, Moderaattorit

eero
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Syys 25, 2006 9:18 pm
Paikkakunta: Vaskio
Viesti:

Luokanvaihto

ViestiKirjoittaja eero » Ke Tammi 18, 2012 8:50 pm

Tre

Onkos tuo kolmen vuoden karenssi Auokasta B-luokkaan ehdoton (ei nousupisteitä kolmeen vuoteen) vai voiko anoa luokituksen laskua jo aikaisemmin? Olis ihan kiva lähteä pikkaisen fiilistelemään kisaladuille ja mahdollisesti koettaan kartturointiakin, mutta hevosenleikki tuolla parhaan A-ryhmän seassa ei kiinnosta.

-e-

eero
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Syys 25, 2006 9:18 pm
Paikkakunta: Vaskio
Viesti:

ViestiKirjoittaja eero » Ke Tammi 02, 2013 1:05 pm

No niin, kolmen vuoden karenssi kärsitty ku ei vastausta tullut niin tehtiin pitemmän kaavan kautta ja takas B-luokassa =) Kattellaan nyt koska sit laduilla.

-e-

Jarkko Minni
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Syys 25, 2006 9:20 pm
Paikkakunta: Panttila

ViestiKirjoittaja Jarkko Minni » Pe Tammi 04, 2013 7:14 pm

Totesimme auton henkisen tilan olevan sen verran heikko ja miehistön motivaatio-aste lähes samalla tasolla, että uusi tavoite taitaa olla B-luokkaan 2014.

Toisaalta Justylla on kisattu jo vuodesta -97, eli riittääkö sen remontointiin edes yksi vuosi?
Idioottien kanssa ei voi väitellä, koska silloin joudut alentumaan heidän tasolleen ja silloin he voittavat kokemuksellaan...

Monenlaisia kuvia enimmäkseen autoihin ja moottoriurheiluun liittyen: http://jimin.galleria.fi/kuvat/

okulaari
Viestit: 124
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 9:28 pm

Re: Luokanvaihto

ViestiKirjoittaja okulaari » Ke Elo 27, 2014 10:07 pm

B-luokan kuljettajana itseä kiinnostaa kartturointi niin miksei pyhässä yksinkertaisuudessaan voi olla niin että vain kartturit kerää nousupisteitä ja parit ajaa siinä luokassa minkä luokituksen kartturi on saanut. Onhan tämä nyt hölmöä jos sattuis niin että kuljettajana saatuani nousupisteet M luokkaan päättäisi kartturi että on aika tehdä jotain muuta ja lopettais. M luokassako sitten opettelen tuota kartturointia??!

On olemassa pareja joista molemmat on lukenut karttaa ja pareja joista vain kartturi on lukenut ja joiden kuljettajat haluaisivat kokeilla lukea ja jarruttelevat luokkanousua sen vuoksi ettei halua opetella kartturointia ylemmissä kuin C luokassa. Tuokin jarruttelu loppuisi...

Sitten on olemassa niitä jotka haluavat pudottaa itsensä alempaan luokkaan olemalla ajamatta. Mutta entäpä jos harrastusta voitaisiin kuitenkin jatkaa vaihtamalla kuskin kanssa paikkaa ja ajamalla alemmassa luokassa (ellei sekin kuljettaja ole kartturoinut itseään samaan tai ylempään luokkaan). Muutos saattaisi lisätä kilpailuiden osallistujamääriä koska silloin olisi olemassa vaihtoehtoja.

Onhan se kuitenkin niin että C-luokan kuljettaja pystyy ajamaan sujuvasti M-luokan kartturin kanssa SM reitin (@&€&?!?! 90 mulle saat@&#%) mutta kuinkahan menis toisinpäin (seuraavasss... eikun suoraan.... ei, peruutatko 340 metriä? Jos kartas lukee 1:20000 niin eikös milli oo tota... 50 metriä vai?)

Totta on sekin että M-luokan kuljettajalla olisi apuja C-luokassa kartturoidessa mutta eihän se jos hyvä on, siellä kauaa pysy.
Voi antaa palautetta aiheesta mutta tämä on siis oma näkemys.