Ja kun camberia muutetaan, muuttuu aina myös auraus. Elikäs tuon muutoksen myötä kannattaa käväistä pyöränsuuntausmittauksessa&-säädössä.Åke wrote:...sitä myöten eturenkaan alareunoja ulospäin, eli camperia lisää.
- Åkehan tämän takuuvarmasti tiesikin mutta mainitsinpa kuitenkin, jos jollain muullakin tulee mieleen ryhtyä pystykallistuman kanssa "kikkailemaan".
Tuosta etupään camberin pienentämisestä (eli suuntaan enemmän kallistumista yläreunat sisäänpäin) ovat omat kokemukseni molemmissa tapauksissa olleet todella myönteisiä. Mitsussa tein muutoksen juuri viime talvena, joskin tee-se-itsemäisemmällä ratkaisulla kuin mainittu epäkesko pusla mutta vain tulos ratkaisee . Mittausten mukaan camber jäi rimaa hipoen valmistajan suositusarvojen sisäpuolelle. Aurausta laitettiin aste kun valmistaja suosittaa nollaa plus-miinus kaksi astetta.
Huikea ero käytöksessä alkuperäiseen tuli. Auto yliohjaa nyt juuri sopivasti ja muutenkin ohjaustuntuma on paljon enemmän kotoisampi AS-poluille. Keskialueen epämääräisyys poistui kokonaan. Vähän herkemmin se hakee nyt asfaltilla uria mutta ei ole riittävästi haitannut.