AS kilpailukalenteri 2014

Lajiryhmän tiedotteille. Ei keskustelumahdollisuutta.

Moderator: Moderaattori

Post Reply
Jari Kulmala
Posts: 46
Joined: Tue Oct 16, 2007 9:20 pm
Location: Kangasala

AS kilpailukalenteri 2014

Post by Jari Kulmala »

Hyvää alkanutta vuotta AS-väelle,

AS-kilpailukalenteria 2014 on odotettu ja nyt se löytyy uudesta osoitteesta:

http://www.autosuunnistus.fi/

suora linkki kalenteriin:

http://www.autosuunnistus.fi/index.php/ ... -kalenteri

Ilmoittakaa kalenterin ylläpitäjälle harkkareista ja kisoista, jotta saadaan tietoa kilpailijoille.

AS-terveisin
Jari Kulmala
Moderaattori
Posts: 24
Joined: Mon Jun 04, 2012 8:18 pm
Location: Suomi
Contact:

Re: AS kilpailukalenteri 2014

Post by Moderaattori »

Päivää vain kaikille.

Tällä palstalla ei ole ollut tapana keskustella, eikä keskustella tästäkään eteenpäin tätä nimenomaista viestiä enempää.
Kuitenkin asiaan liittyvänä on nyt pakko lausua muutama sananen.

Kyseinen kilpailukalenterin päivittämättömyys on ollut vain ja ainoastaan sivuston ylläpitäjän, eli allekirjoittaneen vetelyyden (1.) ja muiden kiireiden (2.) syytä.

Henkilö, joka kalenteriä päivittää, lähetti päivitetyn kalenterin minulle jo aikoja sitten. En laittanut sitä sivuille, koska olin aikeissa lopultakin julkaista uuden ja uljaan autosuunnistus.net-sivuston. Tämä näköjään venyy edelleen, yllämainituista syistä.

Kuitenkin lajiryhmän jäsenen asiasta huomautettua, kalenteri oli sivustolla alle 10h päästä (olin töissä viestin saatuani). Tämän hetkinen kalenteri on vajavainen, mutta kuten totesin, kalenteria päivittää toinen henkilö. Minä ainoastaan laitan sen esille.

Kuitenkin kaikki sivuille tapahtuvat muutokset ovat ainakin toistaiseksi vain ja ainoastaan allekirjoittaneen takana. Edellisen, yli 10v ansiokasta työtä tehneen ylläpitäjän aikana, kalenteri oli myös toisen henkilön hoidossa, ja sen lisäksi kalenterin ylläpitäjän omalla nettisivustolla, erillään varsinaisesta sivustosta, jolloin kalenterin ylläpitäjä pystyi sitä muokkaamaan suoraan, ilman välikäsiä.

Joka tapauksessa, toivon että kisajärjestäjät informoivat kumpaakin AS-nettisivustoa yhtä lailla kisoista ja niihin tulevista päivityksistä. Minkäänlainen jakautuminen mihinkään leireihin on pahasta näillä harrastajamäärillä. Autosuunnistus.net ylläpito, eli lähinnä allekirjoittanut pyrkii ryhdistäytymään päivitysten teossa, siinä määrin kun se perheelliselle on mahdollista.

Pyyntönä on, että kisoista ilmoitetaan suoraan molempien sivustojen ylläpitäjille eikä vain esimerkiksi tällä foorumilla. Tällöin asiat menevät varmemmin perille, kun tietoja ei tarvitse kaivaa foorumin syövereistä.

Kommentit sivuston ylläpidosta toivotaan lähetettävän joko allaolevaan osoitteeseen, tai osoitteeseen toimitus@autosuunnistus.net, joka myös kääntyy samaan paikkaan.

Terveisin

Ville Väre
Autosuunnistus.netin ylläpitäjä
AS-foorumin ylläpitäjä ja valvoja
baassi@gmail.com
Post Reply