Riihimäen Syyseksytys CUP 6.10.2012
Moderators: Moderaattori, Moderaattorit
Riihimäen Syyseksytys CUP 6.10.2012
Moi
Vielä ehtii ilmoittautua sunnuntai-iltaan 30.9.2012 klo 18 asti Riihimäen ympäristössä ajettavaan Syyseksytykseen. Luokkia löyty CUP ja kansalliset C, M ja A. Kansallisiin luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua.
Tasokkaan reitin takaa ratamestarikaksikko Bitter-Immonen.
Tervetuloa kisaamaan.
Mika
Vielä ehtii ilmoittautua sunnuntai-iltaan 30.9.2012 klo 18 asti Riihimäen ympäristössä ajettavaan Syyseksytykseen. Luokkia löyty CUP ja kansalliset C, M ja A. Kansallisiin luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua.
Tasokkaan reitin takaa ratamestarikaksikko Bitter-Immonen.
Tervetuloa kisaamaan.
Mika
Kuvia Syyseksytyksestä
Jonkin verran kuvia otettuna kisan alkuosalla kylmäaseman pihalla. Alueella kaikki luokat tuntuivat ajavan eri reittejä ja paalun vieressä olevan aseman piti ilmeisesti olla vain C-luokkalaisille. Hyvin kilvet kelpasivat monille muidenkin luokkien kisaajille. Kuvien linkkiosoite:
https://picasaweb.google.com/1133939591 ... sytys_2012
https://picasaweb.google.com/1133939591 ... sytys_2012
Unto Korvenkangas
Tässäpä piskuisen Suzukin menoa:
http://www.traxmeet.com/traxmeet/showpe ... 3989282994
Erittäin mukava ja onnistunut kisa!
Kiitoksia tekijöille!
http://www.traxmeet.com/traxmeet/showpe ... 3989282994
Erittäin mukava ja onnistunut kisa!
Kiitoksia tekijöille!
Kiitokset järjestäjille hyvästä, ellei jopa erinomaisesta kisasta. Ja ihan ensimmäiseksi onnittelut Halmeen isä-poika -kaksikolle CUPin voitosta. Tervetuloa A-luokkaan
Ainakin meidän autokunnan järjestäjät onnistuivat Syyseksyttämään monessa kohdassa. Ensimmäisenä autona ajamisen ihanuus tuli havaittua esim. kyltin 19 kohdalla, kun sekä edestä että takaa koetettiin tutkia, mutta siltikään ei nähty ja uskallettu ajaa heinään. Samoin kävi kyltin 14 kohdalla, tosin silloin ei edes tajuttu etsiä
Pari hölmöä omaa virhettä tehtiin ja maksettiin niistäkin puuttuvilla, mutta kyllä pääosa hukkuneista oli hienoja asemia ratamestareiden kynästä. Kuten se 33, jota haettiin kolme kertaa eikä vaan millään löydetty, hajusta huolimatta.
Hauskinta oli ehdottomasti tutuille alueille kehitellyt uudet urat ja asemat, välillä oli jopa niin "uusia" ettei kuski meinannut ajaa uran muistuttaessa savipeltoa. Tosin olen kyllä kuullut ihan lähiaikoina myös kanervan hukuttamista urista...
Joten kiitokset vielä Riksun porukalle. Nyt sitten aletaan terävöittämään aivonystyröitä Raahen koukeroita varten, jotta Syyseksytyksessä tullut kauden puuttuvien ennätys ei enää paranisi.
Ainakin meidän autokunnan järjestäjät onnistuivat Syyseksyttämään monessa kohdassa. Ensimmäisenä autona ajamisen ihanuus tuli havaittua esim. kyltin 19 kohdalla, kun sekä edestä että takaa koetettiin tutkia, mutta siltikään ei nähty ja uskallettu ajaa heinään. Samoin kävi kyltin 14 kohdalla, tosin silloin ei edes tajuttu etsiä
Pari hölmöä omaa virhettä tehtiin ja maksettiin niistäkin puuttuvilla, mutta kyllä pääosa hukkuneista oli hienoja asemia ratamestareiden kynästä. Kuten se 33, jota haettiin kolme kertaa eikä vaan millään löydetty, hajusta huolimatta.
Hauskinta oli ehdottomasti tutuille alueille kehitellyt uudet urat ja asemat, välillä oli jopa niin "uusia" ettei kuski meinannut ajaa uran muistuttaessa savipeltoa. Tosin olen kyllä kuullut ihan lähiaikoina myös kanervan hukuttamista urista...
Joten kiitokset vielä Riksun porukalle. Nyt sitten aletaan terävöittämään aivonystyröitä Raahen koukeroita varten, jotta Syyseksytyksessä tullut kauden puuttuvien ennätys ei enää paranisi.
Johan oli retki, ei niin mikään toiminut, ei edes järjestäjän antama Emitti.
Cuppilaisten ensimmäisenä tollasella mummoankan autolla autonkorkuiseen heinikkoon, mistä kukaan ei ennemmin ollut mennyt,
suunta oli oikea mutta kun ei uskaltanut summanmutikassa painaa
menemään, loppui usko ja akseliamyöten jumissa savivellissä. Siinä pakka sekos totaalisesti. Loppumatkasta auto sai kovia yskänpuuskia ja kartturi työntämään kuin talvella konsanaan ylämäet. Tuloslista karua
luettavaa, keskeytys; puuttuva jat; THÄ; puuttuva jat. Käsi raamatulla
voin vannoa, että jokaisella jatilla ja at on käyty! Onhan siitä olemassa
kilpailukortissa oleva käsinkirjoitettu aika todisteena. Järjestäjän
kannattaa varmistaa käyttämämme emitin kunto, kilpailijahan ei reitillä pysty millään toteamaan toimiiko emitti vai ei. Vahinkoja voi sattua,
mutta en usko että samalla emit-leimasimella se tapahtuisi useita kertoja!
Ja kyllähän me jo koulutuksen tässä vaiheessa tiedetään, että jatilla ja at:lla täytyy käydä.
ja onnittelut autokunta Halmeelle komeasta kaudesta!
Nimim. seuraavaksi Citymaasturi ja niittokone
Cuppilaisten ensimmäisenä tollasella mummoankan autolla autonkorkuiseen heinikkoon, mistä kukaan ei ennemmin ollut mennyt,
suunta oli oikea mutta kun ei uskaltanut summanmutikassa painaa
menemään, loppui usko ja akseliamyöten jumissa savivellissä. Siinä pakka sekos totaalisesti. Loppumatkasta auto sai kovia yskänpuuskia ja kartturi työntämään kuin talvella konsanaan ylämäet. Tuloslista karua
luettavaa, keskeytys; puuttuva jat; THÄ; puuttuva jat. Käsi raamatulla
voin vannoa, että jokaisella jatilla ja at on käyty! Onhan siitä olemassa
kilpailukortissa oleva käsinkirjoitettu aika todisteena. Järjestäjän
kannattaa varmistaa käyttämämme emitin kunto, kilpailijahan ei reitillä pysty millään toteamaan toimiiko emitti vai ei. Vahinkoja voi sattua,
mutta en usko että samalla emit-leimasimella se tapahtuisi useita kertoja!
Ja kyllähän me jo koulutuksen tässä vaiheessa tiedetään, että jatilla ja at:lla täytyy käydä.
ja onnittelut autokunta Halmeelle komeasta kaudesta!
Nimim. seuraavaksi Citymaasturi ja niittokone
Pahoittelut tästä tuomiosta. Kyllä se emit toimi, koska osa asemista löytyi emitiltä. Emitistä puuttu 2kpl JAT ja 2kpl AT. Emittiiä oli käytetty ilmeisesti "sielläpäin" koska emitin pohjassa olevassa pahvissa ei ollut reikiä kuin muutama kun suurimmalla osalla näkyivät jokaisen leimasimen kolot. Mikäli ko kolot olisivat olleet pahvissa niin olisimme syöttäneet asemat kilpailukortista. Ei se teidän kilpailu oikeasti tähän kaatunut. Ymmärrän sen, että harmittaa kun ei saa tulosta rankan kilpailun päätteksi.Arkka wrote:Tuloslista karua luettavaa, keskeytys; puuttuva jat; THÄ; puuttuva jat. Käsi raamatulla voin vannoa, että jokaisella jatilla ja at on käyty! Onhan siitä olemassa kilpailukortissa oleva käsinkirjoitettu aika todisteena. Järjestäjän kannattaa varmistaa käyttämämme emitin kunto, kilpailijahan ei reitillä pysty millään toteamaan toimiiko emitti vai ei. Vahinkoja voi sattua, mutta en usko että samalla emit-leimasimella se tapahtuisi useita kertoja! Ja kyllähän me jo koulutuksen tässä vaiheessa tiedetään, että jatilla ja at:lla täytyy käydä.
terveisin tuloslaskennasta vastannut Mika
Ja täällä viivaa siitä missä me ollaan ajeltu..
http://www.traxmeet.com/traxmeet/showpe ... 3992565114
http://www.traxmeet.com/traxmeet/showpe ... 3992565114
Niin onhan se leimaaminen Emitillä kuin lasten teko. 20 cm pääs heiluttelu ei välttämättä tuo toivottua tulosta. Siinäkin toki saattaa onnistua mutta suuremmalla todennäköisyydellä onnistuminen vaatii sen että painetaan pohjaan asti.Arkka wrote:Tuloslista karua luettavaa, keskeytys; puuttuva jat; THÄ; puuttuva jat. Käsi raamatulla voin vannoa, että jokaisella jatilla ja at on käyty! Onhan siitä olemassa kilpailukortissa oleva käsinkirjoitettu aika todisteena. Järjestäjän kannattaa varmistaa käyttämämme emitin kunto, kilpailijahan ei reitillä pysty millään toteamaan toimiiko emitti vai ei. Vahinkoja voi sattua, mutta en usko että samalla emit-leimasimella se tapahtuisi useita kertoja! Ja kyllähän me jo koulutuksen tässä vaiheessa tiedetään, että jatilla ja at:lla täytyy käydä.
Ei syytellä järjestäjiä koska noin hienot kisat järjestivät. Kaikki kynnellä kykenevät nyt vain harjoittelemaan leimaamista vaimon kanssa niin saadaan lisää pareja kisoihin. Tämä tosin vaatii vuosia mutta pitkällä tähtäimellä varmaan lajin kannalta hyvä asia.
Se kaatunut leima ajoharjoitteluradalla jäi vaivaamaan... Jos sitä ei olis ottanut niin kuinka olis reagoitu...